اکنون شما تصمیم گرفته اید که در یک سیستم جدید مدیریت یادگیری سرمایه گذاری کنید. یا برای اولین بار LMS را اجرا کنید یا LMS فعلی شما بسیار نامناسب است ، پشتیبانی مشتری کمتری دارد و نیازهای یادگیری شما را برآورده نمی کند. در نهایت شما به دنبال انتخاب LMS مناسب و سکویی هستید که بتواند ضمن آموزش، اطمینان از پشتیبانی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف یادگیری خود ، مقیاس تلاش های آموزشی خود را نیز بسنجید.
انتخاب LMS مناسب برای موفقیت استراتژی آموزش آنلاین شما بسیار مهم است. و آسان است که هنگام جستجو برای یک سیستم جدید ، تحت تأثیر صدها گزینه موجود قرار گیرید. با این حال ، با این ۵ مرحله برای انتخاب LMS ، تکنیک های ساده ای را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند بهترین LMS را برای نیازهای تجاری خود دریافت کنید.
مرحله ۱: مخاطبان خود را شناسایی کنید
اولین چیزها ، چه تازه می خواهید LMS انتخاب کنید و چه در حال جستجو برای یک سیستم عامل جدید LMS برای جایگزین کردن برنامه موجود خود باشید ، دقیقاً آنچه را که از LMS خود نیاز دارید و محتوای یادگیری شما به سمت چه کسانی است ، مشخص کنید.
این بسته به فراگیران و نوع آموزشی که باید ارائه دهید متفاوت خواهد بود.
اگر کارمندان خود را آموزش می دهید ، برای رسمیت بخشیدن به فرایندهای یادگیری ، مانند پردازش کارکنان ، و بهبود ماندگاری کارمندان ، به LMS نیاز دارید. اگر آموزش انطباق محور شما باشد ، به یک LMS نیاز دارید که دستیابی ، حفظ و پیگیری انطباق را آسان می کند. آموزش مشتری که از طریق LMS انجام می شود ، میزان ماندگاری را افزایش می دهد و به لطف مشتریانی که با درک کامل تری از محصول یا خدمات شما ، دوره های آموزشی خود را پشت سر می گذارند ، فرصت هایی را برای رشد ایجاد می کنند.
هنگامی که مخاطبان یا مخاطبان آموزش خود را شناسایی و آنچه را از LMS جدید خود نیاز دارید تجزیه و تحلیل کردید ، این عناصر، نیاز شما را در سیستم عامل جدید شما روشن می کند.
مرحله ۲: روی ویژگی های مهم تمرکز کنید
هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید ، قدم بعدی مشخص کردن ویژگی های LMS مورد نیاز شما در مقابل ویژگی های LMS مورد نظر شماست.
برای مطالعه کامل مطلب انتخاب LMS را مشاهده کنید.
- ۰۰/۰۴/۲۶