my personal blog

  • ۰
  • ۰

بیشتر سارمان ها و شرکت ها در سراسر جهان تصمیم به آموزش آنلاین خود می گیرند. در حقیقت ، بازار آموزش الکترونیکی آنقدر سریع در حال رشد است که از ابتدای قرن، ۹۰۰ درصد رشد داشته است. برای ارائه دوره های آموزش الکترونیکی ، شرکت ها به سیستم مدیریت یادگیری ( نرم افزار  lms ) نیاز دارند.

 

سیستم مدیریت یادگیری نرم افزاری است که شرکت ها برای توسعه ، ارائه و پیگیری آموزش برای کارکنان ، مشتریان و شرکای خود استفاده می کنند. تا همین اواخر ، شنیدن کلمه “آموزش” ما را به فکر کلاس درس می انداخت که مربی در حضور دانش آموزان سخنرانی می کرد. و اگر ما در مورد “آموزش شرکتی” صحبت می کردیم ، یک کنفرانس بزرگ یا یک کارگاه یک روزه را تصویر می کردیم.

این روش سنتی آموزش است. آموزش آنلاین اکنون محبوبیت پیدا کرده است ، به ویژه در مواقعی که اتصال آنلاین آسان تر از ملاقات حضوری است. همانطور که شرکت ها ، مربیان و فراگیران مزایای آموزش مجازی را مشاهده می کنند ، بازار آموزش الکترونیکی همچنان در حال رشد است.

هنگامی که شرکت ها از LMS برای ارائه آموزش آنلاین استفاده می کنند ، زبان آموزان از هر نقطه در جهان می توانند با مربیان ارتباط برقرار کنند ، چه در زمان واقعی و چه از طریق جلسات ضبط شده. در عین حال ، کارآموزان هر زمان که بخواهند به مطالب آموزشی آنلاین (دوره ها ، راهنماها ، آزمونها ، فیلمها و غیره) دسترسی دارند.

اما LMS دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ برای آشنایی با نحوه ایجاد برنامه های آموزشی شرکتها با LMS ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

نرم افزار LMS چیست؟ تعریف سیستم های مدیریت یادگیری

LMS به شما این امکان را می دهد که دوره های آموزش الکترونیکی را ایجاد ، مدیریت و ارائه دهید ، همانطور که نرم افزارهای مدیریت اسناد  در نوشتن و مدیریت اسناد و نرم افزارهای اتوماسیون اداری به شما در مدیریت مکاتبات و فرایندها کمک می کنند.

 LMS به چه معناست؟ مخفف عبارت Learning Management System است.

سیستم مدیریت یادگیری شامل دو بخش است:

  • رابط مدیریتی که در آن یک مدیر آموزشی وظایف اصلی و پشتیبان را برای سازماندهی برنامه های آموزشی شرکت خود انجام می دهد. این جایی است که آنها دوره ها را ایجاد ، مدیریت و ارائه می دهند ، زبان آموزان را اضافه می کنند ، گزارش ها را تجزیه و تحلیل می کنند ، اعلان ها را خودکار می کنند و غیره.
  • رابط کاربری که درون مرورگر شما اجرا می شود این همان چیزی است که زبان آموزان هنگام ثبت نام یا اختصاص دادن در یک دوره می بینند.

بنابراین ، LMS دقیقاً چه می کند؟

LMS چطور به ما کمک می کند

ایجاد

ایجاد درس های آنلاین (یا محتوای یادگیری الکترونیکی ، همانطور که در صنعت به آن اشاره شده است). می توانید دروس فردی را گذرانده و آنها را به دوره تبدیل کنید.

ارائه

این دوره ها را به کارکنان ، شرکا ، مشتریان یا مخاطبان بیشتری اختصاص دهید ، پیشنهاد دهید یا بفروشید.

مانیتور

ثبت نام کنید و مخاطبین آموزشی خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید عملکرد آنها را ردیابی و ارزیابی کنید.

 

 

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • زهره شوریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی