my personal blog

  • ۰
  • ۰

 

همه سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) قابلیت های یکسانی ندارند در صورتیکه ممکن است ایتدا اینگونه بنظر نرسد. برای درک واقعی اینکه چگونه یک راه حل می تواند برای کسب و کار شما کارساز باشد ، باید دقیق نگاه کنید. شما باید یک نسخه دمو LMS تهیه کنید.

نسخه ی دمو LMS باید به تیم شما این فرصت را بدهد:

پیش نمایش ویژگی ها: در حالی که لیستی از ویژگی های LMS را در اکثر وب سایت های فروشنده پیدا خواهید کرد ، نسخه ی نمایشی باید به شما امکان دهد نحوه عملکرد آنها را در دو سطح پایه و پیشرفته مشاهده کنید.

 

احساس خوبی نسبت به سیستم داشته باشید: چگونگی ساختار و چیدمان این ویژگی ها تأثیر بسزایی در تجربه کاربر خواهد داشت. یک نسخه ی نمایشی خوب باید به تیم شما درک کند که این پلتفرم چقدر آسان است.

 

سوال کنید: بهترین نسخه های نمایشی به شما امکان می دهد با یک متخصص به طور عمیق صحبت کنید. شما باید از این فرصت برای جستجوی اطلاعات استاندارد در وب سایت ارائه دهنده استفاده کنید. سواالاتی بپرسید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا LMS شرایط خاص شما را برآورده می کند یا خیر.

معیارهای ارزیابی خود را مشخص کنید

قبل از برنامه ریزی دموی نمایشی ، باید بدانید که برای انجام LMS چه چیزی نیاز دارید. با اولویت بندی الزامات خاص خود ، می توانید عملکرد LMS را پس از نمایش نمره گذاری و ارزیابی کنید.

به زمان بندی فکر کنید

زمان انجام دمو خیلی مهم است . وقت خود را تلف نکنید برای بهره مندی از زمان ابتدا تحقیق کنید سپس در صورت تایید زمان دمو را تعیین نمایید

یک لیست کوتاه بزنید

پس از تحقیق در مورد ۵ تا ۱۰ سیستم عامل LMS ، یک نسخه ی نمایشی با ۳ تا ۴ سیستم برتر درخواست کنید که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت دارد. این امر به اندازه کافی برای کاوش کامل در بازار و در عین حال کنترل روند ادامه دارد.

بدانید که هر نسخه آزمایشی شامل چه مواردی است

طول دموها بسیار متفاوت است ، از یک فیلم کلی سه دقیقه ای تا یک جلسه یک ساعته با یک متخصص. قبل از انجام تعهد ، اطمینان حاصل کنید که با نسخه آزمایشی فروشنده و آنچه در جلسه ارائه می شود ، راحت هستید.

برای مشاهده کامل مطلب دموی lms را مشاهده کنید

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • زهره شوریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی