my personal blog

  • ۰
  • ۰

 

در اینجا توضیح مختصری در مورد اینکه کلاس مجازی چیست و چگونه سیستم عامل های آموزش الکترونیکی می توانند با ایجاد یک مرکز مجازی که دانش آموزان ، معلمان و مربیان را قادر می سازد در زمان واقعی از طریق نرم افزار آنلاین کلاس مجازی متصل شوند و از آن استفاده کنند داده می شود.

 

کلاسهای مجازی معنی ، کاربرد و مزیت

این را تصور کنید: شاغلینی که یک دانشجوی نیمه وقت است. آنها می توانند در میز خانه یا کافی شاپ مورد علاقه خود درس بخوانند ، در کلاسهای مجازی شرکت کنند و با استفاده از بهترین ابزار جلسه مجازی با مربی خود جلساتی داشته باشند. در پایان دوره ، آنها گواهی پیشرفت تحصیلی را می گیرند بدون اینکه به دانشگاه خود سفر کرده باشند یا در واقع آفلاین با هیچ یک از همکلاسی ها و مربیان خود ملاقات کرده باشند.

این دنیای آموزش از راه دور است.

آموزش از راه دور به دانشجویان این امکان را می دهد که هنگام کار یا انجام برنامه های شخصی خود ، دانشگاهیان را دنبال کنند. یادگیری از خانه بدون هزینه های اضافی محل اقامت و مسافرت، آموزش را تسهیل می کند. این کار از طریق استفاده از سیستم عامل های جلسات مجازی و نرم افزار کنفرانس مجازی انجام می شود که از تعاملات رو در رو ، البته به صورت دیجیتالی ، تقلید می کنند. امروز ، ۸۵٪ از دانشجویان آنلاین مورد بررسی گفتند که آنها یادگیری از راه دور را همانند یا حتی بهتر از دوره های سنتی مبتنی بر کلاس می دانند. همچنین پیش بینی شده است که بازار جهانی آموزش آنلاین تا سال ۲۰۲۵ به ۳۵۰ میلیارد دلار برسد.

این دوره ها بدون هیچ گونه خدشه ای در ارائه و تأثیر آموزش ، سازگارتر هستند. در حالی که آموزش از راه دور به صورت آنلاین انجام می شود ، بسیاری از جنبه های سنتی یادگیری دانشگاهی فقط متناسب با خواسته های آموزش از راه دور در قالب یک نسخه دیجیتالی تغییر شکل داده اند. کلاس درس مجازی یکی از این ویژگی هاست.

کلاس مجازی چیست و چرا اهمیت دارد؟

کلاسهای مجازی امروز، فضاهای آنلاین هستند که برخی از ویژگیهای کلاسهای حضوری را دارند اما از جهات دیگر متفاوت هستند.

بهترین نرم افزار کلاس مجازی ارتباط انسانی را تضمین می کند ، یکی از عناصر حیاتی آموزش است.

در یک کلاس درس مجازی ، معلمان در زمان واقعی با دانش آموزان تعامل دارند. دانش آموزان می توانند سوالات خود را بیان کنند و با همسالان خود ارتباط برقرار کنند مانند آنچه در یک کلاس معمولی انجام می شود ، البته از طریق اینترنت.

مزیت اضافی کلاسهای مجازی این است که آنها برای پذیرش تعداد بیشتری دانش آموز مقیاس پذیر هستند. کلاسهای حضوری اغلب صندلی ها را به حداکثر تعداد محدود می کنند تا دانش آموزان بتوانند راحت بنشینند و فضای کافی برای خود داشته باشند. در مقابل ، کلاسهای درس مجازی از راه حلهای جلسه مجازی استفاده می کنند که دارای رقم بالاتری بر روی اعداد هستند ، به دانشجویان بیشتری امکان می دهد همزمان در کلاسهای جالب شرکت کنند. این نرخ مشارکت بهتر و بالاتر را امکان پذیر می کند و اطمینان می دهد دانش در دسترس تر است.

 

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • زهره شوریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی