my personal blog

  • ۰
  • ۰

 

اگر به فکر مدیریت کلی و جامع فرایندهای آموزشی خود می باشید سیستم های مدیریت آموزش یا LMS می توانند چیزهای زیادی ارائه دهند. از مزایای LMS می توان به یادگیری حضوری پشتیبانی شده و راه حل های یادگیری آنلاین و ترکیبی اشاره کرد که روش های سنتی آموزش را تسهیل و بهبود می بخشد. LMS همچنین با مدیریت آسان اطلاعات زیادی در محیط کاربر پسند و تحت وب ، می تواند در وقت و هزینه سازمان صرفه جویی کند.

با یک سیستم مدیریت یادگیری خوب می توانید به طور موثر ثبت نام کاربران ، دانشجویان ، دوره ها ، محتوای آنلاین ، مدرسان ، سرپرستان ، تقویم ها ، ساعت ها ، گروه ها ، دسترسی ، اعلان ها ، ارتباطات / پیام ها ، گواهینامه ها و گزارش ها را مدیریت کنید.

 

مزایای LMS (سیستم های مدیریت یادگیری)

صرفه جویی در وقت و هزینه

استفاده از LMS یا بسترهای یادگیری برای ایجاد ، مدیریت و اجرای برنامه های آموزشی ، در مقایسه با روش های سنتی ساعتها باعث صرفه جویی در مشاغل می شود. LMS امکان سازماندهی ، سطح اتوماسیون و برنامه نویسی متناسب با نیازهای فراگیران و کارکنان را فراهم می کند. استفاده از کلاسهای آنلاین بیشتر از همه در مشاغلی که در بسیاری از مواقع کارمندان برای مسافرت و جابجایی در هتلها به مسافرت احتیاج داشته اند هزینه ها را کاهش می دهد. کلاسهای آنلاین امکان آموزش همزمان افرادی را که از مکانهای مختلف جغرافیایی تحصیل می کنند ، فراهم می کند و سپس این دوره ها می تواند بارها و بارها با گروههای جدیدی از زبان آموزان استفاده شود

مدیریت کارآمد

سیستم های مدیریت یادگیری امکان کنترل کامل و موثر مدیریت ، اتوماسیون ، ارتباط با کاربران ، معلمان و مربیان و البته مدیریت محتوا را فراهم می کنند. آنها امکان مدیریت کارآمد ثبت نام ها و ایجاد گروه ها و دوره ها را فراهم می کنند. نقش مربیان ، دانشجویان ، سرپرستان و مدیران همه بر روی LMS قابل مدیریت است ، و اعلان ها ، یادآوری ها و پیام های کاربران را می توان به راحتی مدیریت کرد. این می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند که امکان ایجاد و مدیریت محتوا و موضوعات را به روشی ساده و شهودی فراهم می کند ، مورد استفاده قرار گیرد. دانش آموزان می توانند مطالب و کارها یا پروژه های خود را با معلمان و سایر زبان آموزان خود بارگذاری و به اشتراک بگذارند که به نوبه خود در یک پایگاه داده ذخیره می شود.

برای مطالعه کامل مطلب این صفحه را مشاهده کنید.

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • زهره شوریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی