my personal blog

  • ۱
  • ۰

۵ نرم افزار ضبط صفحه نمایش(دسکتاپ) + لینک دانلود

 

نزدیک به یک سال است که ویروس کرونا آموزش مجازی را به سمت و سوی دیگری سوق داده است و کلاسها و آموزشها به صورت آنلاین برگزار می شود. معلمان برای ساخت فایل آموزشی و دانش آموزان و فراگیران برای دسترسی سریعتر به فایلهای آموزشی می توانند از نرم افزار ضبط کلاس مجازی استفاده نمایند.

در این مقاله به ترفند هایی می پردازیم که با آنها بتوانید ویدئوی کلاس آنلاین خود را با گوشی و یا کامپیوتر ضبط و ذخیره کنید.

 

کلاس های آنلاین تحت پلتفرمهای های نظیر بیگبلوباتن،اسکای روم، ادوب کانکت و … برگزار می شوند. برخی از این سیستم ها توسط استاد قابلیت ضبط را دارند و استاد می تواند بعد از پایان کلاس، فایل ضبط شده را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. ولی با ترفند هایی که در این پست بررسی می کنیم خود فراگیر قادر به ضبط محتوای کلاس های آنلاین به صورت ویدئو می باشد.

۵ نرم افزار ضبط کلاس مجازی

نرم افزار xrecorder

xrecorder نرم افزاری مفید و پرمخاطب برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. نرم افزار اندرویدی xRecorder، ابزاری حرفه‌ای و قدرتمند برای ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی است. کاربران دستگاه‌های اندروید، با استفاده از این نرم افزار می‌توانند فیلم‌هایی باکیفیت را از صفحه گوشی و تبلت‌های خود ضبط کنند.

نرم افزار Camtasia Studio (کمتازیا)

این نرم افزار در نهایت سادگی، بسیار قدرتمند بوده و تمامی نیازهای شما برای تهیه و ویرایش انواع ویدئو را برطرف می نماید. با این نرم افزاربه راحتی می توانید کلاسهای مجازی خود را ضبط نمایید.

برای مشاهده کامل این مقاله به صورت کامل به این صفحه مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • زهره شوریابی

آموزش مجازی

آنک

ظبط کلاس آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی